štvrtok 20. novembra 2008

Prvý pravý a celkom nový komunitný portál na Slovensku!

Ľudia, nedá mi nepodeliť sa. Niektorým som vám už spomínala, že po najnovšom mám aj prácu a že robím niečo, z čoho sa fakt teším, čo ma baví a čo je podľa mňa vynikajúcim nápadom. A je to tu, konečne môžem povedať o čo ide!

Ide o prvý pravý komunitný portál na Slovensku. A keď je rečo o komunitnom portáli, nemyslím tým nič podobné facebooku, myspaceu, azetu, hi5u, friendsteru, birdzu (už chápete, čo chcem povedať?...), nič podobné. Je to proste niečo úplne nové. Portál nie pre jednotlivcov, ale portál pre skupinky. Jednoducho nám tu niečo chýbalo a prečo hľadať niekde inde, keď sa človek môže rovno pustiť sám do niečoho trhlého? :o)))




A stalo sa. Portál je už v plnom prúde tvorby. Stretli sme sa včera s našim programátorom a ten nám prezradil, že má už 40 000 riadkov kódu (ble, nezávidím). A nechcite vidieť ten zoznam bugov, čo sme mu doniesli. fuuuuha! Betatesting rozvíjajúceho sa portálu je už v plnom prúde a my stále rozmýšľame, čo by sme mohli vylepšiť (už som spomínala, že potrebujem vedieť váš názor nato?)

Strašne ma to baví (to je super, keď má človek takú prácu, ktorá ho ešte aj baví!!!) Takže vás všetkých ---->

SRDEČNE POZÝVAM na náš blog, kde sa o portáli dozviete viac - skúste a presvedčte sa o prvom skutočnom komunitnom portáli. A napíšte mi, čo si o tom myslíte ;o)




Žiadne komentáre: