nedeľa 28. októbra 2007

Dobrodošla alebo Servus in Bayern!


Tak už som takmer mesiac v ďalekom Nemecku a je načase urobiť zo všetkého Bericht. Veď koho by bavilo ísť do "teplých krajov", ak by sa potom nemohol chvastať pred domaostavšími ;o)

Ale nie, vpodstate ide o to, že sa jednoducho rada podelím o svoje zážitky s tými, čo ste sa ma na ne už boli pýtali. A pre nedostatok času odpisovať každému jednotlivo, som si založila pre tento účel blog.

Takže som v Nemecku zo študijných účelov. Moja milovaná Alma mater (alias univerzita komenského) ma vyslala na jeden semester do Nürnbergu (= Norinbergu), aby som sa tu vzdelávala v oblasti hospodárskej informatiky. Nie, nesmejte sa, myslím to vážne! Ale kebyže niekto potrebuje pomôcť s počítačom, tak ho s úsmevom odkážem na tých, ktorým sa pred menom skvie to čarovné "Ing". Takže prečo to vôbec študujem? Vždy som chcela ísť na Miss, ale vraj nato nemám tie správne miery (ešte stále majú tú blbú dolnú hranicu výšky ... ináč samozrejme všetko sedí ;o)) Reku budem študovať manažment informačných systémov = M.I.S ... jedno s mi tam síce chýba, ale nevadí.

No a toľko k tomu, prečo som vlastne tu ... štúdium v Nürnbergu na Friedrich-Alexander Universität, bývanie v Erlangene. Podaktorí buržuji tu majú ocka i sestru. Ocko tu pracuje ako vedecký pracovník v .... (firmu radšej propagovať nebudeme) a moja sestra Julka robí doktorát v genetike na tej istej univerzite ako ja študujem (haha, to mam kuulovú rodinu, čo?)

A ako mi tu je? Skvele! Prečo? Viď ďalšie blogy! ;o) Preto už iba jedno na záver: "Fortsetzung folgt" (*pokračovanie nabudúce)

Žiadne komentáre: